وبلاگ الو بانوان

۸ مارس روز جهانی زن

8 مارس روز جهانی زن
8 مارس هر سال روز جهانی زن شناخته می‌شود که از یک جنبش کارگری در سال 1908 و با راهپیمایی 15 هزار زن در نیویورک آغاز شد؛ زنانی که خواستار حق رای، ساعت کاری کمتر و دستمزد بیشتر بودند. این روز در ایران معادل 17 اسفند ماه است. هشت مارس در واقع بهانه‌ای برای یادآوری حقوق زنان و دستاوردهای آنان در ابعاد گسترده‌ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است. این روز یادآوری می‌کند زنان در طول تاریخ چقدر جنگیده‌اند تا مطالبات خود را از جوامع مردسالار بازپس گیرند. اما امروز در برخی مناطق جهان این روز تبدیل به بهانه‌ای برای بزرگداشت روز مادر هم شده است.
محصولات بسیار زیادی وجود دارند که می‌توانید برای هدیه دادن در روز جهانی زن انتخاب کنید
. اما از میان انبوه خدمات و محصولاتی که سایت الوبانوان برای شما در نظر گرفته در تلاش هستیم با ارائه خدمات بهترین‌ها را بتوانید انتخاب کنید چون هیچگاه این مورد را فراموش نکنید که شما بانوان از مهم‌ترین بخش‌های این جهان هستید، رسیدگی و مراقبت از خود را در اولویت زندگیتان قرار دهید.
سایت
الوبانوان با رویکردی که به دنبال دارد و هدفی که از روز اول داشته است در تلاش است که هرآنچه را که بانوان به آن در سراسر کشور احتیاج دارند نیاز دارند در لحظه برایشان فراهم آورد تا دیگر دغدغه و نگرانی در هیچ زمینه ای نداشته باشند.
این خدمات شامل:
1. گرد هم آوردن بهترین
سالن زیبایی 2. آرایشگاه‌های سراسر کشور 3. خدمات پزشکی زیر نظر پزشک و متخصصان در تمام زمینه‌ها 4. فراهم آوردن سالن‌های ماساژ برای از بین بردن روز شلوغ 5. و تمام فروشگاههای سراسر کشور که هر آنچه را که نیاز دارید بلافاصله تنها با عضویت در سایت الوبانوان برای خود فراهم آورید.
سایت الوبانوان طبق لوکیشنی که شما در آن حضور دارید تمام خدمات مربوطه از نزدیک‌ترین تا دورترین نمایش داده و شما فقط با رزرو روز و ساعت در محل حضور پیدا می‌کنید؛ لازم به ذکر است برای به مناسبت روز جهانی زن تخفیف‌های شگفت‌انگیزی برایتان در نظر گرفته شده، پس تا زمان کافی دارید از تخفیف‌ها بهره‌مند شوید.

مقالات مرتبط