وبلاگ الو بانوان

ماساژ پوست صورت، راز جوانی و رفع چین و چروک آن

ماساژ پوست صورت، راز جوانی و رفع چین و چروک آن
زیبایی و جوان‌سازی پوست صورت، آرزوی هر بانویی است که به سلامتی پوست و زیبایی صورت خود اهمیت می‌دهد. راه‌ها و داروهای متنوعی برای رسیدن به این آرزو وجود دارد. بعضی از این روش‌ها بسیار پرهزینه و همچنین پرخطر هستند اما جوانسازی با استفاده ماساژ پوست صورت یکی از روش‌های بی دردسر و کم هزینه می‌باشد.
ماساژ عضلات و اعضای مختلف بدن همواره آرامبخش بوده‌اند ولی نکته‌ای که در ماساژ پوست صورت وجود دارد این است که ماساژ پوست صورت علاوه بر آرامبخش بودن، برای حفظ زیبایی و جوانی پوست موثر هستند. ماساژ صورت نباید برایتان کسل کننده باشد. می‌توانید روزانه با انجام 30 دقیقه ماساژ صورت که به عنوان ورزش پوست از آن یاد می‌شود، جهت جوان‌سازی پوست و جلوگیری از چین و چروک صورتتان اقدام کنید.
همانطور که در مقدمه گفته شد، یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین فواید ماساژ صورت جلوگیری از پیری پوست صورت و حفظ جوانی آن می‌باشد. همچنین ماساژ صورت مانند بقیه ماساژها باعث ایجاد آرامش روانی و رفع استرس می‌باشد. این استرس‌ها به شدت موجب ایجاد نا آرامی در عضلات و اعصاب صورت می‌شود که موجب به وجود آمدن چروک پیشانی و بین ابرو‌ها می‌شود. ماساژ می‌تواند این نا آرامی‌ها را از بین ببرد و عضلات صورت را ریلکس کند.
6 مزیت فوق العاده ماساژ صورت عبارتنداز:
1. بهبود جریان گردش خون

2. کاهش استرس
3. سم‌زدایی
4. کند کردن روند پیری پوست و مقابله با چین و چروک
5. تغییر فرم صورت
6. مقابله با آکنه و بهبود سریع‌تر جای جوش و آکنه
ماساژ صورت انواع و اقسام مختلفی دارد. اگر به طور کلی با ماساژ آشنایی داشته باشید می‌دانید که این عمل درمانی که در طب سنتی شرقی و میانه آسیا نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کند تکنیک‌ها و انواع بسیار مختلف و متنوعی دارد. ماساژ صورت هم انواع و تکنیک‌های مختلفی را در‌بر‌می‌گیرد که به اختصار بعضی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.
انواع ماساژ صورت:
1. ماساژ صورت شیاتسو
2. ماساژ صورت کلاسیک
3. ماساژ صورت سینوس
4. ماساژ تخلیه‌ی سلول‌های لنفاوی
5. ماساژ صورت گواشا
ماساژورهای صورت گستره متنوعی دارند و برندهای مختلف تولید‌ کننده‌ی تجهیزات زیبایی در تولید دستگاه های جدید و کارآمدتر ماساژ از یکدیگر پیشی می‌گیرند. انواع و اقسام دستگاه‌های ماساژ را می‌توانید در سایت الوبانوان پیدا کنید و از محصولات فروشگاه استفاده کرده.
سایت الو بانوان با در نظر خدمات ماساژ از طریق
رزرو آنلاین نزدیک‌ ترین سالن ماساژ همچنین سالن‌های زیبایی انواع خدمات را برای پوست و زیبایی صورتتان ارائه می‌دهند.
ممکن است بارها برایتان پیش آمده که بعد از یکروز شلوغ و پراسترس نیاز به خدمات زیبایی و ماساژ داشته باشید سایت الو ورزش با ارائه لیست تمامی سالن های ماساژ در کشور سلامت جسم و روح شما را تضمین می‌کند.
امروزه روش‌های زیادی برای جوانسازی و حفظ طراوت و شادابی پوست وجود دارد اما بسیاری از این روش‌ها دارای عوارض هستند و یا هزینه زیادی دارند. ماساژ صورت را می‌توان یکی از ارزان‌ترین و سالم‌ترین روش‌های زیبایی و حفظ جوانی پوست دانست. تنها نکاتی که باید رعایت کنید این است که اولا صورتتان را شکل روتین و منظم ماساژ دهید و دوم این که از روغن‌هایی مناسب برای نوع پوست خودتان استفاده کنید.

مقالات مرتبط