وبلاگ الو بانوان

قانون ساده در روتین مراقبت از پوست در زمستان

قانون ساده در روتین مراقبت از پوست در زمستان
روتین مراقبت از پوست در زمستان شامل رعایت چند قانون ساده است که باعث می‌شود در طول فصل سرما، اولین سد دفاعی بدن شما مقاوم بماند. زمستان برای پوست، فصل سختی است. دما کاهش می‌یابد و باد‌های سرد می‌وزد، رطوبت هوا در داخل خانه و خارج از آن کم، و هوا سرد و خشک است. بسیاری از افراد در زمستان تمام روال مراقبت از پوست خود را تغییر می‌دهند در حالی که نیازی به این کار نیست چون نوع پوست شما تغییری نکرده است. مراقبت از پوست مؤثر در زمستان فقط به این معنی است که چند قانون مهم را به روتین خود اضافه کنید تا آبرسانی و تغذیه بیشتری برای پوستتان فراهم شود. تنها چند تغییر استراتژیک می‌تواند بر ظاهر و احساس پوست شما تأثیر بگذارد و تفاوت بزرگی بین خشکی پوست و درخشندگی و سلامت پوست ایجاد کند. این راهنما شامل جمع‌بندی بهترین قوانین مراقبت از پوست در زمستان است تا به شما در داشتن پوستی سالم در طول سرما کمک کند.
قانون اول: ملایم پاکسازی کنید.
قانون دوم: در تمام طول روز هیدراته بمانید.
قانون سوم: با احتیاط لایه برداری کنید.
قانون چهارم: رژیم غذایی خود را تغییر دهید.
قانون پنجم: مراقب لب‌های خود باشید.
قانون ششم:
به روتین مراقبت از پوست در زمستان خود ویتامین C اضافه کنید.
قانون هفتم: مراقبت از پوست در زمستان را تنها به پوست صورت محدود نکنید.
در فصل زمستان پوست بدن ما نیز به عشق و توجه بیشتری نیاز دارد، حتی اگر بیشتر بخش‌های بدن در این زمان از سال پوشانده شود. بی‌توجهی به رطوبت پوست تمام بخش‌های بدن می‌تواند منجر به ایجاد پوست بسیار خشک و آزاردهنده، کدری و حتی پوسته پوسته شدن شود. هوای سرد می‌تواند باعث خشکی دست‌ها و ایجاد ناخن‌های شکننده و کوتیکول‌های فرسوده شود. برای جلوگیری از سرایت خشکی به پوست تمام بدن، حتما از لوسیون‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید. علاوه بر این، از آنجایی که حمام کردن با آب بسیار گرم در زمستان میزان تبخیر رطوبت بدن را افزایش می‌دهد، حتما پس از استحمام بدن خود را مرطوب کنید. از لوسیون‌ها و محصولاتی مانند کره بدن که غنی از ویتامین‌ها و مواد محافظتی هستند غافل نشوید.
زمستان زمان مناسبی برای تجدید نظر و ایجاد تغییرات مؤثر در روال مراقبت از پوست برای سازگاری بیشتر با تغییرات محیطی است. شاخص‌های کلیدی اختلال در پوست شامل سفت شدن و عدم انعطاف‌پذیری، تحریک و قرمزی، خارش و کم آبی است. برای داشتن یک روتین مراقبت از پوست مناسب در زمستان نیازی به تغییر کل روتین خود ندارید. به سادگی تنها بافت محصولات فعلی خود را تغییر دهید. یک مرطوب‌کننده غلیظ‌تر یا پاک‌کننده کرمی‌تر را انتخاب کنید و با رعایت قوانین ضروری مراقبت از پوست در زمستان، پوست خود را آرام و سالم نگه دارید
. حتما با لایه‌برداری ملایم، سلول‌های مرده پوست را از بین ببرید تا پوست شما بتواند به درخشندگی طبیعی خود دست پیدا کند و در آخر فراموش نکنید که در تمام روز و هر روز از مرطوب‌کننده استفاده کنید. به یاد داشته باشید که اشعه فرابنفش در تمام طول سال مضر است، به‌ویژه زمانی که روی سطوح برفی منعکس می‌شود، بنابراین هرگز بدون استفاده از ضدآفتاب از خانه خارج نشوید. سایت الوبانوان با ارائه لیست کامل از خدمات پوست و زیبایی به شما کمک می‌کند هر آنچه را که در لحظه نیاز دارید فراهم کنید؛ این خدمات شامل: سالن زیبایی، پزشک متخصص‌های پوست و مو و فروشگاههای معتبر آرایش بهداشتی که هرآنچه را احتیاج دارید می‌توانید تهیه کنید.

مقالات مرتبط