وبلاگ الو بانوان

لاغری و تناسب اندام

لاغری و تناسب اندام
این روزها تقریباً همه می‌خواهند رمز و رازهای لاغری و تناسب اندام را بدانند تا هرچه زودتر به اندامی خوش فرم و زیبا برسند. فرقی هم نمی‌کند، چه خانم باشید و چه آقا، داشتن اندام متناسب و هیکل خوش فرم به شما حس خوبی می‌دهد و جذاب‌تر بنظر می‌آیید. طبیعی هم هست، انسان موجودی است که زیبایی را تحسین می‌کند و به دنبال حالت ایده‌آل خود است.
عضله‌سازی، افزایش یا کاهش وزن، بالا بردن آمادگی جسمانی، افزایش کارایی بدن و اندام‌ها، داشتن حس روی فرم بودن، احساس سلامتی و شادابی. همه این موارد جزو قابلیت‌های تناسب اندام هست. در یک تعریف ساده می‌توانیم بگوییم تناسب اندام به معنی رسیدن به فرم ایده‌آل بدن شما برای انجام فعالیت‌های فیزیکی و زندگی روزمره است. با داشتن تناسب اندام شما می‌توانید مسافت‌های طولانی بدوید، براحتی در استخر شنا کنید و به اصطلاح «کم نیاورید». می‌توانید فعالیت‌های روزانه را انجام دهید و احساس ضعف و خستگی مفرط نداشته باشید. با تناسب اندام بدن شما به تعادل می‌رسد.
تنفس، گردش خون و تپش قلب، تحرک عضلات و مفاصل، متابولیسم و سوخت و ساز بدن، چربی‌سوزی، ترشح هورمون‌ها و خلاصه همه چیز در بهترین شکل ممکن با توجه به فیزیولوژی شما قرار می‌گیرد.
ویژگی‌های تناسب اندام:
۱. افزایش پیدا کردن میزان انعطاف‌پذیری بدن

۲. بالا رفتن قدرت عضلانی فرد که به معنی توانایی اعمال نیرو بر اجسام است.
۳. افزایش استقامت و مقاومت عضلانی که به منظور توانایی فعالیت بدون احساس خستگی است
۴. استقامت قلبی – تنفسی که به میزان سوخت و‌سازی که بدن می‌تواند در هنگام فعالیت بدنی صرف کند، بستگی دارد
.
مهم‌ترین نکته این است که قبول کنیم رژیم لاغری و تناسب اندام موضوعی تخصصی است و باید از کارشناسان این علم کمک بگیریم
. سایت الو بانوان با در نظر گرفتن بهترین متخصصان و پزشکان در این زمینه در تلاش است که شما را به اندام ایده‌آل که مدنظرتان است برسانند. شما با عضویت در سایت الوبانوان از خدمات و پکیج‌های لاغری بهره‌مند می‌شوید؛ سامانه آنلاین الو بانوان با در نظر گرفتن رزرو آنلاین این امکان را برای شما فراهم نموده که تنها با انتخاب پزشک متخصص و تعیین روز و ساعت طبق لوکیشن که انتخاب نموده‌اید مراجعه کرده و از خدمات که برای شما ارائه شده است استفاده می‌کنید.

مقالات مرتبط