وبلاگ الو بانوان

برای لاغری چه نوع صبحانه ای بخوریم؟

برای لاغری چه نوع صبحانه ای بخوریم؟
اگر راستش را بخواهید باید بگوییم که خوردن و نخوردن صبحانه تاثیر چندانی در لاغری و چاقی ندارد، این که شما چه چیزی و در چه مقداری در این وعده میل می‌کنید، مهم و تاثیرگذار است. البته قطعا میل کردن صبحانه خوب و اصولی، در اندازه مناسب، برای کاهش وزن به طرق مختلف مفید و مؤثر است.
خوردن صبحانه برای لاغری می‌تواند به شما کمک کند احساس سیری کنید، که این موضوع، از پرخوری‌های عصبی و احساسی در روز جلوگیری می‌کند. وقتی صبحانه را حذف می‌کنید، ممکن است بیش از حد گرسنه شوید و در نهایت به خوردن غذاهای پرکالری یا خوردن وعده‌های بزرگتر در ناهار یا شام رو بیاورید. اگر دنبال یک برنامه مناسب غذایی ورزشی هستید، با متخصصان تغذیه
الوبانوان مشورت کنید.
صبحانه چگونه به کاهش وزن کمک می‌کند؟

یک صبحانه مغذی شامل پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم به اندازه کافی می‌شود. انتخاب مواد غذایی مناسب و مفید به عنوان صبحانه پروتئینی برای لاغری از طریق راه‌های زیر شما را به هدف‌تان نزدیک می‌کند.
افزایش متابولیسم بدن: خوردن صبحانه می‌تواند، متابولیسم شما را به جریان بندازد و به شما کمک کند تا کالری بیشتری در طول روز بسوزانید.
کنترل گرسنگی: وقتی صبحانه متعادلی حاوی پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم می‌خورید، کمتر در طول روز احساس گرسنگی خواهید کرد، در نتیجه گرسنگی‌تان را کنترل می‌کنید و سراغ خوراکی‌های پرکالری و چرب کمتر می‌روید.
بهبود حساسیت به انسولین: خوردن صبحانه برای لاغری می‌تواند حساسیت به انسولین را بهبود بخشد، که به تنظیم سطح قند خون و کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع
2 کمک می‌کند.
تامین انرژی مورد نیاز: نخوردن صبحانه می‌تواند احساس خستگی و ضعف و بی‌حالی را در شما ایجاد کند و در نتیجه پایبندی به اهداف کاهش وزن‌تان سخت‌تر می‌شود
.
شاید به‌خاطر هدف‌تان یعنی کاهش وزن، به اشتباه از وعده صبحانه صرف‌نظر کنید، اما گزینه‌های سالم و خوشمزه بسیاری برای این وعده وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا دوران کاهش وزن را به بهترین شکل سپری کنید مانند:
1. تخم مرغ 2. کینوا 3. آواکادو 4. دارچین 5. آجیل و خشکبار 6. قهوه 7. موز 8. میوه‌جات
9. سبزیجات 10. چای سبز 11. غلات کامل 12. جو پرک 13. ماست یونانی و...
خوردن صبحانه مغذی و مناسب می‌تواند به افزایش سلامتی و کاهش وزن شما کمک کند. صبحانه شما باید حاوی پروتئین، فیبر و چربی‌های سالم به انئازه کافی باشد. در این مطلب بهترین منابع غذایی را که می‌توانید به عنوان صبحانه برای لاغری، مصرف کنید را آوردیم
.
سایت الوبانوان به منظور کمک به رسیدن به سایز دلخواهتان تلاش بر این دارد که تمام متخصصان در زمینه‌های مختلف و پزشک متخصص تغذیه در سراسر کشور در اختیار شما قرار داده که تنها با عضویت در سایت و تعیین روز و ساعت از مشورت پزشکان در این زمینه استفاده کرده و به شکل کاملا اصولی و زیر نظر متخصص تغذیه کاهش وزن داشته باشید.

مقالات مرتبط