وبلاگ الو بانوان

آشنایی با اکستنشن مژه

آشنایی با اکستنشن مژه
اکستنشن مژه با کمک تارهایی از جنس مو اما مصنوعی صورت می‌گیرد که به صورت تک به تک لابه‌لای مژه‌های شما قرار می‌گیرد. اکستنشن مژه سبب می‌شود که شما مژه‌های پرپشت‌تر و چشمانی درشت‌تر داشته باشید. تفاوت اکستنشن مژه و مژه مصنوعی اگر شما اکستنشن مژه انجام داده‌اید تشخیص تفاوت بین مژه‌های خودتان و مژه‌های اکستنشن شده را به سختی متوجه می‌شوید؛ اما اگر به‌جای اکستنشن مژه از مژه مصنوعی استفاده کنید خیلی سریع این مسئله قابل تشخیص خواهد بود. مژه مصنوعی خیلی برای شما ماندگاری ندارد و معمولا به درد جشن و مهمانی می‌خورد. در مورد اکستنشن مژه این قضیه برعکس است.
انواع اکستنشن مژه:
1. اکستنشن مژه مینک 2. اکستنشن مژه والیوم 3. اکستنشن مژه کلاسیک 4. اکستنشن مژه کلاسیک
اگر برای انجام اکستنشن مژه به آرایشگاه می‌روید حتما روز خود را خالی بگذارید، زیرا اکستنشن مژه یک کار زمان‌بر است و حدود 2 ساعت زمان می‌برد، زیرا تارهای اکستنشن به صورت تک به تک، لابه‌لای مژه‌های شما قرار می‌گیرند
. بعد از اتمام کار آرایشگر خود سراغ یک برس ریمل بروید تا وقتی سبکی حین برس کردن مژه‌ها را احساس نکردید آن جا را ترک نکنید. حتما پیش فردی بروید که ماهر و کاربلد باشد! زیرا این کار با چشم شما که حساس‌ترین نقطه‌ی بدنی شماست ارتباط دارد و کوچکترین غفلتی سبب عفونت و خطرات جدی می‌شود. سوای کاربلد بودن مژه‌کار، تمیزی و رعایت بهداشت هم باید برای شما حین انجام اکستنشن مژه مهم باشد.
همانطور که در مطلب گفته شد اکستنشن مژه کار ظریف و حساسی است چون تماس مستقیم با چشم دارد؛ پس لازم است برای انجام این خدمات به آرایشگاه مطمئنی رفت که از بهترین مواد برای چشم‌های شما استفاده کنند؛ سایت
الوبانوان با ارائه کلیه خدمات برای بانوان کشور در تلاش است بهترین‌ها در هر زمینه‌ای را به بانوان کشور عرضه کند. شما می‌توانید با عضویت در سایت الوبانوان بهترین‌ها را انتخاب کنید.
برای جلوگیری از عفونت اکستنشن مژه چه کنیم؟

برای کاهش خطرات و احتمالاتی که ممکن است شما را تهدید کند می‌توانید چند مورد را از مژه‌کارتان درخواست کنید که انجام بدهد.
1. شستن دست‌ها قبل از شروع به کار
2. استفاده از ماسک
3. استفاده از روبالشی‌های بهداشتی
4. ضدعفونی‌کردن موچین‌ها
5. استفاده از وسایل یکبار مصرف تا حد امکان

برای اینکه زیبایی مژه‌های شما از بین نرود و همیشه زیبایی و طبیعی بودن آن حفظ شود بهتر است هر 2 هفته یکبار یا نهایتا تا 21 روز آن را ترمیم کنید
.
نکات کاشت و اکستنشن مژه

1. قبل از انجام کاشت و اکستنشن مژه دقت کنید که مژه‌هایتان کامل خشک باشد.
2. بعد از انجام کاشت و یا اکستنشن مژه، حدود 12 ساعت به صورت خود آب نزنید.
3. ترمیم خود را به موقع انجام دهید.
4. از کشیدن خط چشم فاصله بگیرید.
5. حواستان به مژه‌های طبیعی خودتان هم باشد
.
با توجه با مطالب گفته شده حتما دقت کنید که در سالن زیبایی و آرایشگاه‌ها دقت و بهداشت را رعایت کرده و توسط افراد متخصص با تجربه کارهایتان سپرده شود؛ شما می‌توانید در سایت الوبانوان از نظرات کاربران و امتیازی که به آن مجموعه داده شده استفاده کرده که در انتخاب به شما کمک شود.

مقالات مرتبط