وبلاگ الو بانوان

کاشت ناخن

کاشت ناخن
امروزه استقبال زیادی از سمت بانوان کشور برای انجام خدمات ناخن و بهتر دیده شدن دست‌هایشان و یا حتی آموزش دوره‌های کاشت ناخن دیده می‌شود.
کاشت ناخن این روزها به یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین مهارت‌ها در حوزه‌ی زیبایی تبدیل شده که بسیاری از خانم‌ها، به خصوص جوانان به فعالیت در آن علاقه‌مند هستند. البته کاشت ناخن محدودیت سنی خاصی ندارد و گاهی اوقات می‌بینیم که حتی نوجوانان و افراد مسن هم به فعالیت در آن علاقه نشان می‌دهند.
همچنین در کاشت ناخن انتخاب مواد کاشت و تکنیک کاشت ناخن حتما توسط متخصص در این زمینه باید انجام شود اگر شما ندانید قرار است روی چه ناخنی کار کنید، طبیعتا کارتان به هیچ عنوان حرفه‌ای از آب در نخواهد آمد و قطعا نمی‌توانید مشتریان سخت‌گیر را راضی نگه دارید. البته اگر بخواهیم به تمام نکات و ترفندهای شناخت ساختمان ناخن بپردازیم قطعا از حوصله‌ی متن خارج خواهد بود، اما این نکته را همیشه به خاطر بسپارید که یک ناخن‌کار باید با لمس ناخن متوجه شود چگونه باید آن را بیاراید
. و همچنین ممکن است به دست‌های شما آسیب جدی برسد از این رو سایت الوبانوان با در نظر گرفتن نیاز های بانوان کشور خدماتی برای شما در نظر گرفته که با ارائه لیست سالن‌های زیبایی و آرایشگاه ها دست‌های شما به متخصص ترین افراد در این زمینه سپرده می‌شود.
حال با انواع کاشت ناخن آشنا می‌شویم:
1. کاشت ناخن با تیپ
2. کاشت ناخن با فرمر
3. کاشت ناخن پودری
4. کاشت ناخن ژله ای
5. کاشت ناخن بیبی بومر
یکی از مهم ترین روش های مراقبت از کاشت ناخن، ترمیم ناخن در زمان درست آن است. با رشد ناخن، کاشت نیز به سمت بالا حرکت می­کند و باعث از دست رفتن زیبایی ناخن می­شود. پس باید در زمانی بین سه هفته یا یک ماه بعد از کاشت باید ترمیم صورت بگیرد. در صورت این کار کاشت به خوبی تداوم می­یابد
. شما با عضویت در سایت الو بانوان از کلیه خدمات آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی به راحتی می‌توانید استفاده کرده و این تنها بعد از انتخاب روز و ساعت آرایشگاه براساس زمان مدنظر شما تحقق یافته و با حضور در سالن از کلیه خدمات می‌توانید بهره‌مند شوید.

مقالات مرتبط