وبلاگ الو بانوان

چه تفاوتی بین نرم کننده و ماسک مو وجود دارد؟

چه تفاوتی بین نرم کننده و ماسک مو وجود دارد؟
تفاوت نرم کننده و ماسک مو؛ کدام یک گزینه بهتری برای موهای شماست؟ مو، یکی از فاکتورهای اصلی و مهم زیبایی در افراد به شمار می‌رود. به همین دلیل؛ برای حفظ زیبایی‌‌مان، می‌توانیم با استفاده از روش‌های مناسب، مراقب سلامت موهایمان باشیم و اطلاعات صحیحی درباره‌ی رشد، تقویت و راه‌های محافظت از آن بدانیم.
ماسک مو و انواع نرم کننده مو
تفاوت‌های اساسی با یکدیگر دارند؛ هرچقدر که از موهایتان مراقبت ‌کنید، باز هم عوامل دیگری، به صورت روزانه تنش و آسیب‌های زیادی‌ به آن‌ها وارد خواهد کرد.
برای آنکه به تفاوت بین نرم کننده و ماسک مو پی ببریم بهتر است کمی با این دو محصول آشنا شویم.
نرم کننده
نرم کننده مو، معمولا از اجزایی همچون سیلیکو‌ن‌ها، روغن‌ها، امولیانت‌ها (نرم کننده) و سورفکتانت‌های کاتیونی (نام علمی
صابون‌ها و مواد شوینده‌ای که برای از بین بردن عناصر چرب استفاده می‌کنند) تشکیل می‌شود
.
نرم کننده معمولا برای دومین مرحله‌ی شستشوی مو، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حالی‌که شامپو برای شستشوی عرق، سلول‌های مرده‌پوست و باقی‌مانده محصولات مراقبتی و آرایشی مو، و یا بطورکلی بعنوان ماده‌ای برای تمیز کردن مو از کثیفی‌ها، فرموله شده است
.
ماسک مو
ماسک مو یک نرم کنند‌ه قوی برای رسیدگی به موهای شماست. این محصول، سرشار از کره و روغن‌های آبرسان قوی، سرشار از مواد نرم کننده و لطیف کننده‌ و همچنین محصولی برای تقویت و تغذیه موهایتان است. غلظت مواد موثره بکار رفته در ماسک مو، بسیار بیشتر از سایر محصولات مراقبت از مو است.

حالا که تا حدی درمورد نرم کننده و ماسک مو دانستیم، به مقایسه این دو محصول می‌پردازیم. در واقع هم نرم کننده و هم ماسک مو، موها را درخشان و لطیف می‌کنند. تفاوت ماسک مو و نرم کننده زمانی معنی پیدا می‌کند که هر عملکرد را جداگانه بررسی کنیم
.
ماسک مو، به عنوان یک محصول مراقبتی، با کمک مواد مغذی و مفید، مشکل موها را به صورت اصولی رفع می‌کند. تفاوت ماسک مو و نرم کننده اینجا است که نرم کننده برخلاف ماسک مو، جنبه آرایشی و زیبایی کوتاه مدت دارد. اگر یک تأثیر پایدار و زیبایی وقعی با پشتوانه محکم برای موهایتان نیاز دارید، ماسک مو برنده رقابت است. به همین دلیل است که نرم کننده‌ها را می‌توانید به صورت روزانه استفاده کنید ولی ماسک مو را با فواصل زمانی بیشتری به کار ببرید.
تفاوت ماسک مو و نرم کننده از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است. در این مقاله سعی کردیم  این دو محصول را مقایسه کنیم. ماسک مو بیشتر جنبه مراقبتی دارد و موها را تقویت می‌کند، در حالی که نرم کننده جنبه آرایشی دارد و زیبایی موقتی به موها می‌بخشد. انواع مختلف ماسک مو و نرم کننده در سایت
الوبانوان موجود و قابل خریداری هستند. با اطلاعاتی که در زمینه این دو محصول به دست آوردید به راحتی می‌توانید با عضویت در سایت الو بانوان از کلیه خدمات آرایشی و زیبایی بهره‌مند شوید و محصول مورد نیازتان را از فروشگاه‌ها یافته و خریداری کنید؛ با عضویت در سایت الو بانوان همواره از تخفیف‌های شگفت انگیزی که سایت برایتان در نظر گرفته با خبر شده و از کلیه خدمات استفاده می‌کنید.

مقالات مرتبط