وبلاگ الو بانوان

پیشنهاد عالی برای خرید هدیه روز مادر

پیشنهاد عالی برای خرید هدیه روز مادر
مراسم روز مادر در ایران از سال 1319، در تاریخ 25 آذر و به مناسبت بزرگداشت تاسیس (بنگاه خیریه‌ی حمایت از مادران و نوزادان) برگزار می‌شد. اما از سال 1357 این تاریخ به روز ولادت حضرت فاطمه، 20 جمادی‌الثانی، تغییر پیدا کرد. به دلیل تفاوت تاریخ‌های قمری و شمسی، هر سال تاریخ روز مادر جابه‌جا می‌شود و امسال 13 دی 1402 به این مناسبت زیبا تعلق دارد؛ حتما یکی از دغدغه‌های فرزندان در این روز عزیز این است که چگونه می‌توانند باعث خوشحالی و رضایت مادرشان شود. فارغ از هر فرهنگ و سنت و دلیلی که برای این مناسبت انتخاب شده است، روز مادر بهانه‌ای برای تجلیل از مقام مقدس او و قدردانی از زحمات و محبت‌های مادران است. به طور قطع برای قدردانی از ماد نیازی به خرید هدیه‌های گران‌قیمت و تجملی نیازی ندارید. آن چیزی که یک هدیه را ارزشمند می‌کند ارتباط احساسی‌ای است که به واسطه‌ی آن پیش می‌آید.
سایت
الوبانوان با در نظر گرفتن این روز فرخنده برای مادران عزیز تمام خدمات و هرآنچه را که نیاز داشته‌اید فراهم آورده که تنها با عضویت در سایت از تمام خدمات و تخفیف‌های شگفت‌انگیزی که سایت برایتان در نظر می‌گیرد در لحظه با خبر شوید.
سایت الوبانوان با تمام ارائه تمام خدمات اعم از رزرو
آرایشگاه و کاراهای زیبایی، سالن‌های ماساژ، سالن زیبایی و فروشگاه‌های محصولات آرایشی بهداشتی می‌توانید به صورت آنلاین رزرو کرده و از خدمات سایت برای مادرانتان بهره‌مند شوید و روزی زیبا و فراموش نشدنی برایشان بسازید؛ در این مطلب اشاره‌ای به هدایایی که در روز مادر می‌توانید تهیه کنید به شما پیشنهاد می‌شود.
1. کلاسیک‌ترین هدیه برای خانم‌ها از جمله مادران و مادربزرگ‌ها عطر و ادوکلن است. همه از بوی خوش لذت می‌برند. بعضی خانم‌ها دوست دارند عطرشان معرف‌ شخصیت‌شان باشد. برای همین همیشه از یک برند استفاده می‌کنند و برخی دیگر علاقه‌مندند عطرشان را در مناسبت‌های مختلف، فصل‌های مختلف و مکان‌های مختلف تغییر بدهند. موقع خرید عطر باید به این نکته دقت کنید که مادرتان دوست دارد همیشه عطر خودش را بزند یا به برندهای دیگر هم روی خوش نشان می‌دهد
.
2. برای خانم‌ها، از دختران جوان تا مادرها و مادربزرگ‌ها، همیشه لوازم آرایشی هدیه‌ی لذت‌بخشی است. البته انتخاب از میان صدها قلم لوازم آرایشی کار ساده‌ای نیست. به علاوه ماجرای رنگ‌ها هم مطرح است. بعضی از مادرها از لوازم آرایشی پررنگ و شاد خوششان می‌آید و بعضی‌ها از رنگ‌های ملایم لذت می‌برند. به همین خاطر خرید چیزهایی مثل رژگونه و رژلب کمی ریسک دارد
. مداد چشم و خط چشم را هم ممکن است همه استفاده نکنند. بنابراین در همین گروه ریمل همیشه انتخاب مطمئنی است. اما اگر قرار است کمی متفاوت‌تر عمل کنید پیشنهاد ما برای هدیه‌ی لوازم آرایش به مادرتان، کیت رنگ مو است. اولین‌بار که مادرم متوجه شد موهایش سفید شده را یادم می‌آید. حسی از بالا رفتن سن ایجاد می‌کند که شاید باعث اندوه شود. با رنگ‌ موهای متنوع حالا همیشه می‌شود احساس جوانی کرد. در گروه لوازم آرایشی یکی دیگر از چیزهایی که ریسک خریدش با توجه به سلیقه متفاوت مادرها کم است، کرم پودر می‌تواند باشد. در مورد کرم پودر تنها نکته مهمی که باید رعایت کنید کیفیت آن است. رنگ‌ها فاصله‌ی کمی با هم دارند و رنگی را باید انتخاب کنید که به پوست صورت مادرتان نزدیک باشد. اما مهم‌تر این است که کرم پودر سنگین نباشد. روی پوست خط و لک نیندازد. بعضی از کرم ‌پودرها مواد تقویت‌کننده و مفید برای پوست، مانند SPF که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند هم دارند.
3. مراقبت از پوست سن و سال نمی‌شناسد و همیشه لازم است که به آن به بهترین شکل رسیدگی کنیم. بنابراین یکی از بهترین محصولاتی که می‌توانید به کسی که دوستش دارید هدیه بدهید، محصولات مراقبت از پوست است. با این هدیه به او نشان می‌دهید که سلامت و شادابی‌اش برای شما مهم است و به او بسیار اهمیت می‌دهید. محصولات مراقبت از پوست را می‌توانید از بین محصولات طبیعی انتخاب کنید یه به سراغ برندهای معروف بروید. فرقی ندارد کدام دسته مورد علاقه‌تان است، مهم این است که چند محصول مناسب برای پوست را به عنوان هدیه انتخاب کنید. همچنین می‌توانید گجت‌های مراقبت از پوست، مثلا گجت‌های لایه‌بردار یا تمیز‌کننده‌ی پوست صورت، را به عنوان هدیه‌ی روز مادر انتخاب کنید.
4.
ماساژ گرفتن یکی از بهترین راه‌ها برای بیرون بدن خستگی از بدن است اما همیشه یک سالن ماساژ در نزدیکی ما نیست، پس باید فکر دیگری کرد؛ سایت الوبانوان در همین راستا برای حل مشکل شما پیشنهاد کرده وارد سایت شده و نزدیک‌ترین سالن ماساژ را در هرمکانی که هستید انتخاب کرده و برای به صورت آنلاین رزرو کنید و در روز موعد از خدمات سالن‌های ماساژ بهره‌مند شوید.
تمام مطالب فوق برای راهنمایی شما و داشتن انتخاب بهتری ذکر شده؛ ما در الوبانوان به نوبه خود خواهان آن هستیم که در خوشحالی شما سهیم باشیم.

مقالات مرتبط