وبلاگ الو بانوان

تفاوت بین میسلارواتر و تونر چیست؟
تفاوت بین میسلارواتر و تونر چیست؟
خانم ها برای پاکسازی آرایش خود از محصولات مختلفی استفاده می کنند. لازم است بدانید پس از رسیدن به منزل و قبل از خواب باید آرایشتان را پاک کنید زیرا اگر میکاپ به طور کامل از صورت پاکسازی نشود، ممکن است به پوست آسیب بزند و عوارضی مانند جوش و آکنه را به همراه داشته باشد. برای پاکسازی صورت می توانید از محصولاتی مانند شوینده های صورت روغنی، محلول های شوینده بر پایه آب و دستمال مرطوب استفاده کنید. بهترین گزینه برای پاکسازی میکاپ از صورت محصولی است که مواد آرایشی را روی پوست پخش نکند. شوینده های صورت پاکسازی پوست را با درجات متفاوتی انجام می دهند برای مثال بعضی از آن ها نمی توانند مواد آرایشی ضد آب را پاک کنند.
تفاوت تونر و میسلار واتر بیشتر در کاربردی است که هر کدام برای پوست دارند. میسلار واتر محلولی برپایه آب است که آرایش را از روی صورت پاکسازی می کند. اما میسلار واتر به تنهایی نمی تواند پوست را به طور کامل پاکسازی کند و لازم است پس از این مرحله پوستتان را با شوینده صورت مناسب بشویید و پس از آن از تونر استفاده کرده تا ph پوستتان به حالت طبیعی خود بازگردد. علاوه بر مواردی که ذکر شد تونر ها خاصیت های دیگری مانند آبرسانی، لایه برداری و روشن کنندگی را نیز برای پوست دارند.
بهترین زمان برای استفاده از میسلار واتر اولین مرحله در پاکسازی و به منظور پاک کردن آرایش می باشد. مرحله دوم شستشو پوست با شوینده صورت بوده و پس از این مرحله زمان استفاده از تونر های صورت می باشد. با توجه به اینکه در طول روز دو بار از شوینده صورت استفاده می کنید، پس بهتر است تونر را نیز در طول روز دو بار استفاده کنید.
برای داشتن پوستی صاف، سالم و شاداب لازم است تا از محصولات مراقبتی مناسب و با کیفیت استفاده کرده و یک روتین پوستی منظم داشته باشید. آشنایی با محصولات مراقبت پوستی و شناخت تفاوت های آن ها موجب می شود تا دقت بیشتری در زمان خرید این نوع محصولات داشته باشید.

همانطور که می‌دانید پوست سالم تاثیر مستقیم بر سلامت روح و جسم فرد دارد سایت
الوبانوان با فراهم نمودن خدمات سلامت برای پوست‌های شما و معرفی و فروش محصولات مرغوب در فروشگاه‌ها در تلاش است بهترین خدمات را در قسمت زیبایی بانوان کشور برایشان فراهم آورد تا از خدمات بهره‌مند شوید.

مقالات مرتبط