وبلاگ الو بانوان

تشخیص ریمل اسنس اصل از تقلبی چگونه ممکن است؟

تشخیص ریمل اسنس اصل از تقلبی چگونه ممکن است؟
ریمل چشم، یکی از محبوب‌ترین و متداول ترین ابزار زیبایی چشم می‌باشد که استفاده از آن آسان است، و بلافاصله اثر قابل توجهی می گذارد. ریمل، مژه ها را حجیم تر کرده و چشم شما را زیباتر می کند و با تفکیک مژها، باعث می شود که چشم بزرگتر بنظر برسد. ریمل ها بر اساس نوع و رنگ ماده و برس انواع مختلفی دارند که هریک کاربرد و تاثیر متفاوت نیز بر مژه‌ها دارد. شما باید با توجه نوع و رنگ چهره ،چشم و مژه‌های خود‌ و همچنین کاربردی که از یک ریمل انتظار دارید ریملتان را انتخاب کنید.
ریمل جزو اجزای مهم و اصلی لوازم آرایش است که بدون آن آرایش چشم کامل نمی‌شود. اسنس هم جزو بهترین برندهای ریمل است که در بازار ایران طرفداران زیادی دارد. اما تفاوت ریمل اسنس اصل و تقلبی مشکلی است که بسیاری را در خرید سردرگم می‌کند
؛ یکی از دلایلی که ریمل اسنس در ایران از محبوبیت زیادی برخوردار است می‌شود به این نکته اشاره کرد که نصبت به ریمل‌ها با قیمت بالا دارای کیفیت خوب و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه است؛ ولی همین عامل باعث شده که بسیاری از فروشگاههای لوازم آرایش و بهداشتی ریمل‌های فیک این برند را وارد بازار کرده‌اند، در این مطلب می‌خواهیم چند راه شناسایی را به شما آموزش داده تا خرید مطمئنی داشته باشید.
با دقت به چند مورد ساده در ظاهر ریمل می‌توانیم ویژگی‌های ریمل اسنس اصل را بشناسیم و خریدی مطمئن داشته باشیم
:
1. قیمت پایین ریمل اسنس
2. جعبه‌ی تقلبی
3. وجود حفره
4. لوگوی متفاوت‌تر
5. چاپ برجسته و طولانی
6. شکل و کیفیت فرچه
7. سرپیچ کمتر در در ریمل
8. طرح خاص درون در ریمل
9. نوع بسته شدن در ریمل
10. شماره بارکد

از آنجا که ریمل با چشم در ارتباط است، با رعایت چند مورد در خرید ریمل می‌توانیم تجربه‌ای بهتر و لذت‌بخش‌تر رقم بزنیم:
1. ضدآب بودن ریمل که باعث می‌شود رطوبت سطح چشم یا اشک باعث خراب شدنش نشود
.
2. سبک بودن ماده ریمل باعث می‌شود تا پلک‌ها خسته نشود
.
3. برس مناسب کمک می‌کند ماده ریمل به خوبی روی مژه‌ها پخش شوند و استفاده از ریمل ساده‌تر و سریع‌تر شود
.
4. از برندهای معتبر که تمام موارد استاندارد در آن‌ها رعایت می‌شود و به چشم آسیبی نمی‌زند، خرید کنید. ریمل اسنس جزو برندهای معتبر و مناسب است
.
تمامی مطالب که در بالا ذکر شد برای راهنمایی بهتر شما در خرید بهتر و مطمئن تر انجام شد؛ سایت
الوبانوان در راستایی برای بانوان کشور قدم گذاشته است که بتوانند رضایت کامل را از خرید را داشته باشند همچنین تخفیف های شگفت انگیزی که برایتان در نظر گرفته شده تنها با عضویت در سایت الوبانوان می‌توانید از آنها با خبر شده و در اسرع وقت سبد خریدتان را از کالا‌های اصل و با کیفتیت پر کنید.

مقالات مرتبط