وبلاگ الو بانوان

بی‌بی کرم چیست؟

بی‌بی کرم چیست؟
بی‌بی کرم که با عنوان بالم زیبایی (Beauty Balm) یا بالم ضد لک (Blemish Balm) شناخته می‌شود، یک کرم آرایشی است که با هدف آبرسانی و مقابله با پیری پوست تولید شده و از ویژگی محافظت‌کنندگی در برابر آفتاب نیز برخوردار است.
این کرم در واقع یک محصول چندمنظوره است، یعنی تلفیقی از کرم مرطوب‌کننده، پرایمر (پایه‌ی آرایش)، ضدآفتاب، کرم پودر و کانسیلر. اولین بی‌بی کرم در سال
1960 در آلمان توسط یک متخصص پوست تولید شد. استفاده‌ی راحت از یک کرم به جای چند محصول مختلف باعث شد که BB Cream خیلی زود به کرم زیبایی مورد علاقه‌ی خانم‌ها در سراسر جهان تبدیل شود، به طوری که امروزه تقریبا همه‌ی شرکت‌های بزرگ آرایشی این محصول را تولید می‌کنند.
شما با خرید بی‌بی کرم به‌طور همزمان از مزایای 2 تا سه محصول مختلف بهره‌مند می‌شوید. بی‌بی کرم‌ها هم یک محصول آرایشی محسوب می‌شوند و هم به مراقبت از پوست کمک می‌کنند. چرا که برای ساخت آن‌ها ازمرطوب‌کننده‌های رنگی، مرطوب‌کننده‌های ضدپیری و فیلترهای ضدآفتاب استفاده می‌شود
.
یکی از جالب‌ترین نکاتی که می‌توان در مورد این کرم‌ گفت، این است که
BB کرم علاوه بر پوشش‌دهی، ظاهر پوست را هم بهبود می‌بخشد؛ زیرا در آن آنتی‌اکسیدان‌هایی مانند ویتامین C و A ،E  وجود دارند که به بهبود قابلیت ارتجاعی و روشن شدن پوست کمک می‌کنند.
بعضی از این کرم‌ها حاوی اسید هیالورونیک (Hyaluronic Acid) و ضد آفتاب هستند که رطوبت پوست را به‌طور عمقی افزایش داده و با محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب، جلوی پیری زودرس پوست را می‌گیرند. BB کرم با خاصیت پوشش‌دهی خود می‌تواند رنگ و ناهمواری‌های سطح پوست را یکنواخت کند و با انعکاس دادن نور باعث درخشان شدن پوست شود.
پوششی که بی‌بی کرم ایجاد می‌کند بسیار طبیعی به نظر می‌رسد و هرگز باعث احساس سنگینی روی پوست نمی‌شود. به‌علاوه، می‌توانید این کرم را به‌راحتی با انگشت روی صورت بمالید تا جذب پوست شود. اگر به پوشش‌دهی بیشتری نیاز دارید، هنوز هم می‌توانید از بی‌بی کرم استفاده کنید. چون این محصول به‌قدری سبک است که می‌تواند زیر لایه‌ای از کرم فاندیشن قرار بگیرد
.
بی‌بی کرم به‌دلیل بافت سبکی که دارد به پوست مستعد آکنه اجازه نفس کشیدن می‌دهد. بی‌بی کرم یک برند معمولی می‌تواند حداکثر 40 ماده‌ی مختلف داشته باشد، در حالی که وقتی از مرطوب‌کننده، کرم پودر و ضدآفتاب به‌طور جداگانه استفاده می‌کنید، بیش از 70 ماده روی پوست شما قرار می‌گیرد.
وجود فیلترهای ضد اشعه آفتاب در BB کرم‌ها یکی از ویژگی‌های مفید و ارزشمند این محصولات به شمار می‌آید. در نهایت، قبل از خرید BB کرم برای بررسی و اطمینان از متناسب بودن رنگ و نحوه قرارگیری کرم روی پوست، کمی از آن را روی گردنتان امتحان کنید. شما همچنین می‌توانید با یک متخصص زیبایی یا کارشناس حرفه‌ای پوست برای انتخاب بهترین بی بی کرم با توجه به نوع و رنگ پوست‌تان مشورت کنید همچنین می‌توانید از پزشک‌های پوست برای انتخاب بی‌بی کرم مناسب پوست‌هایتان کمک گرفته و از فروشگاه‌ها خریداری کنید؛ سایت الوبانوان با ارائه کامل خدمات آرایشی و بهداشتی و محصولات معتبر در فروشگاهها شما را یاری می‌کند بهترین خدمات را دریافت کنید.

مقالات مرتبط