وبلاگ الو بانوان

آشنایی با اوزون تراپی مو و مزایا آن

آشنایی با اوزون تراپی مو و مزایا آن
در کنار تمام لوازم آرایشی بهداشتی مختص مو برای مراقبت از موها و جلوگیری از ریزش آن، روش‌های درمانی گوناگونی ارائه شده که یکی از جدیدترین و به‌روزترین متدهای مراقبتی درمانی که امروزه در سرتاسر دنیا استفاده از آن همه گیر شده و طرفداران زیادی دارد، اوزون تراپی مو است. این روش‌ مدرن جهت کاربردهای درمانی گوناگون و متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسم این روش درمانی از ماده‌ای که از آن جهت درمان استفاده می‌کنند، یعنی اوزون گرفته شده است. ممکن است اسم اوزون برای شما هم آشنا باشد؛ لایه محافظتی شکل گرفته از اکسیژن فعال که کره زمین را از صدمات ناشی از نور
 UV خورشید و اشعه‌های مخرب آن در امان نگه داشته است. اوزون یا O3 در حقیقت گازی آبی رنگ با بویی تند است که یا به طور مستقیم و طبیعی به روش تخلیص به دست می‌آید و یا به طور شیمیایی و مصنوعی درست می‌شود.
با پیشرفت علم و تکنولوژی محققان به این نتیجه رسیده‌اند که این شکل از اکسیژن فعال برای اهداف درمانی و ترمیمی انواع زخم هم قابل استفاده بوده و نتایج شگفت‌انگیزی را از خود برجای خواهد گذاشت. این روزها از اوزون تراپی جهت اهداف درمانی مانند رفع مشکلات مفاصل و استخوان و یا درمان‌های ترمیمی مثل برطرف نمودن جای بخیه و تسکین درد هم استفاده می‌شود
.
اوزون تراپی از مدرن‌ترین راهکارها جهت تقویت موی سر و ساقه‌های آن است. این روزها به علت نتایج قطعی خود در روند درمان و تقویت موهای صدمه دیده بسیار مورد استقبال قرار گرفته و از سری خدمات کلینیک‌ها و آرایشگاه‌های زیبایی به حساب می‌آید.
این ترکیب با تاثیر روی روند خون‌رسانی در مویرگ‌های اطراف فولیکول‌های مو، تغذیه فولیکول‌ها و در نتیجه پایداری ریشه موهای شما را تقویت خواهد نمود. همچنین با تاثیر بر ترمیم پل‌های دی سولفیدی موجود در ساقه موهای شما باعث درمان شکنندگی و خشکی موها و از بین رفتن موخوره خواهد شد. افزون بر این، اوزون تراپی مو با خاصیت بی‌نظیر خود در آبرسانی موها، موجب شادابی و درخشندگی درازمدت مدت موها می‌شود. اوزون تراپی با خواص فوق‌العاده خود، می‌تواند پیشنهادی برای درمان بیشتر مشکلات موی شما در ناحیه ریشه و ساقه باشد. حتی اگر موهای شما مشکل ندارد، می‌توانید از این روش جهت تقویت ریشه موی خود استفاده نمایید و از جلوه جذاب و درخشانی که به ظاهر موهای شما می‌دهد، لذت ببرید. اوزون تراپی علاوه بر خواص به‌خصوص خود، قادر است جایگزینی برای بیشتر روش‌های پرهزینه و ناکارآمد باشد. فرقه اصلی استفاده‌کنندگان از سیستم اوزون تراپی، امروزه افرادی هستند که استفاده مکرر از دکلره و رنگ مو باعث شده تا موهایشان خشک و شکننده شود. استفاده از روش نوین اوزون تراپی روشی کارآمد جهت برگرداندن شادابی مو و در عین حال حفظ رنگ موی دلخواه شما است. برای کسانی که درگیر عفونت قارچی، باکتریایی، شوره سر و یا آماس، جوش و زائده‌های چرکی در کف سر و در ناحیه فولیکول‌های موی خود هستند، اوزون تراپی به طور ویژه و موثری سبب حل این دست مشکلات می‌شود. با این روش غیر تهاجمی ساقه موها و پوست سر به طور عمیقی از ارگانیسم‌های بیماری زا و آلودگی‌ها پاکسازی می‌شود؛ سایت الوبانوان با ارائه کامل خدمات بانوان و سلامتشان در تلاش هست تمام امکانات را فراهم آورد. حال که با خواص اوزون تراپی و خواص آن آشنا شدید همین الآن وارد سایت الوبانوان شده و یکی از سالن زیبایی نزدیکتان را انتخاب کرده و از این خدمات بهره‌مند شوید؛ همچنین سایت الوبانوان با درنظر گرفتن تخفیف‌های شگفت انگیز کمک کرده در بهترین مراکز زیبایی از خدماتشان استفاده کنید.

مقالات مرتبط